Múlt szombaton megújult a nana.hu. Nagy rivaldafény nem kísérte az új site megjelenését, mindjárt kiderül, miért. Minthogy részese voltam a megújítási projektnek, úgy gondoltam, érdemes megosztani néhány infót erről a megújulásról. Hogy a bulvár se hiányozzon: az írás végén az is kiderül, honnan kapta a nana.hu a nevét. (tovább…)
Nagy a tülekedés a Google-ben a kötelező biztosítás és hasonló szókapcsolatokra, az első biztosító a 12. helyen álló AEGONdirekt, körbepárnázva régi és új alkuszokkal. Ha pusztán a keresők szempontjából nézzük, az alkuszok ezrével gyűjtik az ügyfeleket, a biztosítók alszanak. A miértekről két embert kérdeztem: SEO oldalról a keresőoptimalizálással foglalkozó Longhandet, biztosítói oldalról Marosvölgyi Pétert, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatóját. (tovább…)
Vatera Vera és Berci felforgatták az elmúlt napokban a blogoszférát és a közösségi médiát. Az első Vatera Vera videó óta Berci is jelentkezett, de itt korántsem ért véget a párbeszéd. Nem csak Vera Obama dedikált könyves videója látott ugyanis az elmúlt napokban napvilágot, Berci is üzent ismét Verának. Sőt, a netes párbeszédekből már azt is tudjuk, ki Vatera Vera. (tovább…)
Az internetezőknek élmény kell, hogy az ebből generált tartalmakat ők maguk terjesszék a közösségi médiában. Fontos, hogy hiteles legyen, bármit is csinálsz. Ez a két fő következtése a tegnapi kerekasztal-beszélgetésnek, amelyet Kőszegi András (BrandTrend) szervezett. A beszélgetésben Halász Kata (Coca-Cola), Hajagos Rita (Nike), Dobó Mátyás (Peer) és jómagam vettünk részt (korább írásom a témában itt). (tovább…)
Az idei Internet Hungary konferencián jelentette be kerekasztal-beszélgetés formájában a konferenciát szervező Média Hungária ügyvezető-tulajdonosa, Csermely Ákos és a Heti Válasz lapigazgató-helyettese, Bánhegyi Zsófia, hogy koprodukcióban elindítják a NetMiniszterelnök játékot. (tovább…)
Az elmúlt félévben sokat csökkent az adathalászat, ami ugye arról szól, hogy hiszékeny/laikus internetezőktől megszerzik a bankkártyaadatokat. Most megmutatom, hogy csinálják, ugyanis ma délelőtt az én postaládámban is landolt egy adathalász e-mail. (tovább…)
Ezzel a címmel lesz kerekasztal-beszélgetés szerdán a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban a BrandTrend szervezésében, ahol Halász Kata (Coca-Cola), Hajagos Rita (Nike), Dobó Mátyás (Peer) és jómagam beszélgetünk Kőszegi András moderálásával a témáról. (tovább…)
Még el sem kezdte Vatera Vera Berci cuccait eladni a vaterán, Berci máris üzent neki. (tovább…)
Méretesre sikerült az idei IH is. Kb. 1 200 fő, az eddigi legtöbb stand és előadás, beszélgetés. Nem a válságról szólt a két nap, de biztos, hogy sokan amiatt jöttek el idén. Tanulni, kapcsolatot építeni, üzletelni. Valaki úgy fogalmazott: az arcok ugyanazok, csak a névjegykártyák változtak. Én a közösségi optimalizáció beszélgetést vezettem, rövid beszámoló következik. (tovább…)
Magyarországon gyakorlatilag minden megyében van valamilyen helyi lap, amit külföldi tulajdonú lapkiadó állít elő. A print piacon mindegyik éli a maga világát és élvezi / elszenvedi a hazai médiapiac minden velejáróját. Mondhatni, jól prosperáló üzlet ez. Még. A rettegett internet persze (itt is) beleharapott a megdönthetetlen sikerszériába, leginkább a példányszámok terén. Jó kapaszkodó (volt ez mindig) a terjesztési oldalon ülőknek a "miért nem növekszünk" megválaszolására és fejtörő a döntéshozók számára. (tovább…)