Ezzel a címmel lesz kerekasztal-beszélgetés szerdán a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban a BrandTrend szervezésében, ahol Halász Kata (Coca-Cola), Hajagos Rita (Nike), Dobó Mátyás (Peer) és jómagam beszélgetünk Kőszegi András moderálásával a témáról.
Noha korábban brutális eléréseket (brutális áron) kínáltak a lapok, közben szépen teret nyert a web, azon belül pedig egyre inkább erősödnek a közösségi termékek. Utóbbin fajlagosan olcsóbban érhetőek el az internetezők, mégis lassan nyitnak a „nagy márkák” a lehetőség felé. Pedig nem csak olcsóbb, de mérhetőbb és sok esetben egyértelműen hatékonyabb is a web.
Ügyféloldalon úgy érzem, még alvás van, legalábbis kevés magyar példát látni, kiemelkedően jót pedig alig. Ezért is érdekel, hogy látja a helyzetet a Coca-Cola és a Nike képviselője saját és nem saját márkákra vonatkozóan. A kerekasztal után jelentkezem, addig is néhány adat a Coke Clubról, amit egy prezentációban találtam.
A kerekasztal beszélgetés nyilvános és ingyenes, előzetes regisztrációval.
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
[…] This post was mentioned on Twitter by k_dunder, Bela Krankovics. Bela Krankovics said: RT @k_dunder DUNDER.HU: szerdán kerekasztal márka-közösség témában: http://bit.ly/wqTDI […]
A beszámoló elkészült:
https://dunder.hu/marketing/re-markak-az-on-line-kozossegekben/