Tegyük a helyére a közösségi médiát!

  • Dunder Krisztián
  • 0 hozzászólás

A facebook körül forog a világ. Az Egyesült Államok internetezői több mint 500 Milliárd percet töltenek rajta egy hónapban, az USA online display piacára betört és tarol, bár árbevétele még nagyságrendekkel a Google alatt található. Jöhet az fcommerce, a social web, mi, internetezők pedig csak kapkodjuk a fejünket az új szolgáltatások és azok állandó változásai kapcsán.

Nem hiszem, hogy lenne a Földön, aki tudja, mi lesz a közösségi médiával, a közösségi vásárlással, a tartalomfogyasztás átalakulásával. Legutóbbi előadásomban azt mutattam be, egyáltalán hogy jutottunk el idáig, hogy alakult ki a Wikibranding koncepció, s mit nyernek a felhasználók a közösségi média térnyerésével, a facebook „beléptetőrendszerrel”, az egyes szolgáltatások (tripadvisor, yelp) facebookos integrációjával.

Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.

0 hozzászólás
Szólj hozzá

A legjobb felhasználói élmény érdekében az oldal cookie-kat használ. Bővebben