A hazai mobilalkalmazások piacán nem a fizetős app lesz az üzleti modell, az inkább az iOS által dominált piacokon lehet befutó. Sokkal inkább lesz üzlet közvetett módokon: m-kereskedelemből, banki, orvosi és egyéb szolgáltatásokból, munkafolyamatok hatékonyságnövelésére létrejött alkalmazásokból. (tovább…)
A hazai startupok a magyar piac helyett gondolkodjanak 500 milliós célközönségben, és fejlesszék vállalkozásaikat a lean startup metodológia szerint - röviden ezeket tanácsolja Hild Imre, az iCatapult startup accelerator cég alapítója, korábban a Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő cég partnere. (tovább…)
A Digitális Sikertörténetek című könyv 1. részében olvashatott a Vatera.hu kialakulásáról, csődközeli kezdeteiről, a helyes irány megtalálásáról, felfutásról, eladásról, és az azóta történt portfólió bővítésről. A most következő videointerjúban Valner Szabolcs, a Vatera.hu alapítója mesél arról, ami a könyvből kimaradt, és közben üzleti tanácsokkal látja el a nézőt. Startupoknak kötelező videó! (tovább…)
Az Internet Hungary 2012 konferencián a személyes márka építésének online eszközeiről tartottam előadást. A témáról viszonylag keveset hallani magyar oldalakon, és a facebook.com/DUNDER.HU oldalamon is több mint 50-en jelezték, hogy meghallgatnák az előadást, ezért készült belőle egy bővebb videó. (tovább…)
A mai webes szolgáltatások/termékek (webáruház, hírportál, stb.) konverziónövelése hazánkban egyelőre a haladó gondolkodásúak sajátja. Pedig viszonylag kis változtatásokkal látványosan növelhető a konverzió, legyen szó annak bármilyen megvalósulásáról (pl. kosár értékének növelése, vásárlások eljuttatása a befejezésig, feliratkoztatás, stb). Az alábbi cikk már bizonyított példákon keresztül vezet be a konverzióoptimalizálás néhány műhelytitkába. (tovább…)
Lényeges pont egy online vásárlási folyamatban a rendelés véglegesítés gomb megnyomása. Amíg az egyik webshopban mondjuk a zöld gomb generál jobb konverziót, a másikban lehet, hogy a piros működik jobban. Hogy mennyire nincs tuti recept, arról az alábbiakban olvashat. (tovább…)
Vajon hogyan gondolkodnak a vásárlók, amikor döntést hoznak az offline vagy online világban egy-egy termék/szolgáltatás megvásárlásáról? Hogyan befolyásolhatóak a döntéshozatalban úgy, hogy közben az nem zavaró, sőt, akár kifejezetten segítő szándékú számukra? Hogyan segít a konverzióoptimalizálás szemlélet a hatékonyság növelésében a nem digitális világban? (tovább…)
A mobil üzleti jövője címmel tartottam előadást tegnap a Smartmobil konferencián. Hogy a hazai mcommerce mennyire gyerekcipőben jár még, arról nem csak a saját slide-jaim árulkodtak, hanem a SzEK.org által e délutánra szervezett mcommerce szekció további előadói is. Az előadásokból az derült ki, hogy jelenleg a Vatera a legelőrehaladottabb itthon a témában (80 ezer letöltés, 270 millió átmenő forgalom), de van nagy szereplő (pl. a Sanoma), aki nem is annyira a hazai piacra fókuszál mobilon. (tovább…)
Az online marketingben nem új fogalom a konverzió, mely során egy általunk előre definiált cselekvést végrehajt egy internetes felhasználó: feliratkozik a hírlevelünkre, webáruházunkban megrendel egy terméket, stb. Most ingyenes útmutatót kínál a DUNDER.HU, melyből megtudhatja, mi történik a konverzió optimalizálása során, hogyan növelheti a konverziót, miközben a költségeket akár csökkenti is. (tovább…)
Az önálló "személyiséggel" rendelkező vállalatok jobban megkülönböztethetőek konkurenciáiktól, így az erős munkáltatói brand (employer brand) alkalmasabb a kiváló és képzett szakemberek vonzására, mint amelyik nem foglalkozik ezzel. Hajdu Zoltánnal, a médiapiaci fejvadászattal és tréningekkel foglalkozó SmartStaff ügyvezetőjével beszélgettem. (tovább…)