DIGITÁLIS SIKERTÖRTÉNETEK 1-2. KÖNYV És EBOOK

Digitális Sikertörténetek 1-2.

Digitális sikertörténetek 1-2. rész

Digitális sikertörténetek 1-2. rész

Kitől lehet a legtöbbet tanulni, ha nem azoktól, akik már kipróbálták, mi működik és mi nem, akik a magyar piacon kísérleteztek, és sikersztorikat építettek fel! A Digitális Sikertörténetek könyv két része a következő hazai sikersztorikat mutatja be:

1. rész: Vatera.hu, Használtautó.hu, NetPincér.hu, habostorta.hu, Portfolio.hu, SXC, IND, ingatlan.com, Profession.hu
2. rész: Extreme Digital, Shopline, G’Roby, Szallas.hu, Bónusz Brigád, PORT.hu.

Az interjúk az alapítók és jelenlegi vezetőik szemén keresztül mutatja meg, hogyan sikerült felépíteni ezeket a márkákat. Őszinte gondolatok, inspiráló mondatok jellemzik a könyvet. A könyv az üzleti könyvek piacán maga is sikertörténet lett: több ezren olvasták már, az első könyv a Budapesti Gazdasági Főiskolán, a második a Corvinuson ajánlott irodalom a hallgatóknak! 2014. január óta ebook formában is kapható mindkét könyv az összes jelentős ekönyv felületen!
 

Töltsd le itt ebook formátumban a Digitális Sikertörténetek két kötetét!

Digitális Sikertörténetek 1. rész

Töltsd le Apple iPad és iOS, Mac készülékre, iTunes PC-re! Töltsd le Androidos készülékre!

Bookline | Libri | Líra | Ekönyv.hu | txtr | DIGITALBOOKS | kobo


Digitális Sikertörténetek 2. rész

Töltsd le Apple iPad és iOS, Mac készülékre, iTunes PC-re! Töltsd le Androidos készülékre!

Bookline | Libri | Líra | Ekönyv.hu | txtr | DIGITALBOOKS | kobo| nook | multimédiapláza

 

DIGITÁLIS SIKERTÖRTÉNETEK 1. RÉSZ

Az első könyben Csupor Erik (Vatera.hu), Mészáros Dávid és Korbuly Krisztián (Ingatlan.com), Pfaff András (SXC), Weiler Péter (Habostorta), Minkó László és Szemes Árpád (Használtautó.hu), Dr. Vinnai Balázs (IND), Danóczy Balázs és Bán Zoltán (Portfolio.hu), Vári Gergő és Szigetvári József (Profession.hu) és Perger Péter (NetPincér.hu) interjúit olvashatod el. Rövid kedvcsináló videós formában alább.

 

Mit mondanak a szakértők, akik olvasták az 1. részt?

Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a következő Steve Jobs.

Bőgel György Professior of Management
CEU Business School


Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy ilyesmin törik a fejüket.

Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó
a SzEK.org elnöke


Aki vállalkozik, az tudja, hogy folyamatosan kell tanulnia, ez elengedhetetlen a sikerhez. De kitől érdemes tanulni? Természetesen azoktól, akik már felmutattak eredményt is. Dunder Krisztián könyve éppen ezért egy nagyon fontos és nagyon hasznos tankönyv, benne számos jó és követendő példával, a sorok közt nem is annyira rejtőző jó tanáccsal. Másrészt ez a könyv egy fontos lenyomata is annak a kornak, amikor készült: milyen problémák, milyen kihívások foglalkoztatják azokat, akik már sikert tudtak eléri saját területükön.

Berényi Konrád vezető tanácsadó
Onlinemarketing.hu Kft.


A sikertörténetekből nem csak tanulni tudunk, hanem megismerni a piac legnagyobb szereplőit is. Ebben a könyvben benne van a legtöbb ember, aki számít a magyar e-businessben, ezért csak ajánlani tudom mindenkinek, akit ez a téma érdekel.

Damjanovich Nebojsa marketing igazgató
allegroup.hu Kft.


A sikert sosem kell magyarázni. Egy biztos. Ebben a könyvben láthatod a láthatatlant. Attól, hogy elolvasod, még nem leszel sikeres. De ha nem olvasod el…

Kőszegi András kommunikációs tanácsadó
BrandTrend


Dunder Krisztián könyve hézagpótló, izgalmas olvasmány. Az interjúkban a sikerhez vezető út érdekes epizódjai és a kezdő internetes vállalkozók számára hasznos érdemi információk egyaránt megtalálhatók. A könyv sikere biztosra vehető.

Kövér József Partner
3TS CAPITAL PARTNERS


Mi magyarok egyszerre szeretjük, utáljuk és irigyeljük a sikeres embereket. Szeretjük, mert büszkék lehetünk rájuk, utáljuk, mert biztosan „nem véletlenül” lettek sikeresek, és irigyeljük, mert jól megy nekik. Dunder Krisztián remek interjúi révén viszont lehetőséget kapunk arra, hogy sztereotípiánkat és előítéleteinket félretéve ismerhessük meg a hazai internetes cégek sikeres vezetőit – testközelből. Eldönthetjük, hogy mi mennyire vagyunk büszkék rájuk, lennénk-e a helyükben, vagy esetleg számunkra tényleg nem szimpatikus, amit csinálnak.

Pintér Róbert Phd. Corvinus – internet kutató
Ipsos Zrt. – Client Service Director


A mindennapi tapasztalat azt mutatja: a tipikus magyar vállalkozó olyan ember, aki az állammal zsíros szerződéseket köt és nagyon sok közpénzt talicskáz haza. Dunder Krisztián könyve másfajta vállalkozókat mutat be: olyanokat, akik képesek voltak egy-egy kiváló ötletet kitartó, kemény munkával sikerre vinni. A Digitális sikertörténeteket olvasva hinni kezdjük, hogy a simlis-mutyizós-pártpénztárnokos mocsáron túl létezik egy másik Magyarország. Vagy ha még nem is létezik, legalább már vannak kezdeményei.

Dr. Szakács László főszerkesztő
MÉDIAPIAC.COM szaklap

 

DIGITÁLIS SIKERTÖRTÉNETEK 2.

A második részben elolvashatod Heller Gábor és Kaprinay Zoltán (Bónusz Brigád), Márffy György és Starcz Ákos (Shopline), Várkonyi Balázs (Extreme Digital), Nagy Sándor (G’Roby), Veszelovszki Zsolt (PORT.hu), valamint Dorcsinecz József és Varga Zoltán (Szallas.hu) történeteit. Nézz bele az interjúkba röviden alább!

 

Mit mondanak a szakértők, akik olvasták az 2. részt?

„Konverzió, QR-kód, internetes polcpénz, in-app purchase, hosszú farok. Megannyi új kifejezés, melyek megértéséhez eddig többnyire külföldi példákhoz kellett nyúlni. Mostantól elég ezt a könyvet kinyitni: egymás után olvashatók a jobbnál jobb esettanulmányok, az elmúlt évek hazai digitális sikertörténetei. Lájkolom!”

Dr. Papp-Váry Árpád
a Budapesti Komm. és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja,
a „JPÉ Marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel” szerzője


Az internetes cégek történeteiről sokan készítettek már sokféle elemzést, kutatva a sikerek, vagy éppen kudarcok okait. Minden vállalkozásnál van viszont egy ember, aki látnok, és nem csak mert nagyot álmodni, hanem az álmát minden buktató ellenére meg is valósította. Évek, esetleg évtizedek telnek el addig, amíg értékelni tudja a múlt eseményeit, de ha a megfelelő időpontban szólítják meg, elmeséli a történetét. Ezekből a történetekből lehet a legtöbbet megtudni a sikerek valódi okairól, tanulni belőlük, s a legjobb tankönyvek lesznek, ha a beszélgetések leírásra is kerülnek. Dunder Krisztián könyve ilyen gyűjtemény – én a Corvinus Egyetemen minden E-kereskedelem kurzusra járó hallgatómnak ajánlott irodalommá teszem. 

Kis Gergely
az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. partnere,
a Budapesti Corvinus Egyetem, Infokommunikációs Tanszék, tanársegédje


Imádom a hazai sikertörténeteket, és hiszek bennük. Ez a könyv egy újabb példa, kikre lehetünk, és kikre kell büszkének lennünk! A könyv a maga néhol bámulatba ejtő, néhol megborzongató stílusával eljuttatja az olvasót oda, ahova el akar jutni: a motivációhoz, a tanuláshoz és az igazsághoz. Interjúiból kiderül, hogyan voltak képesek magyar vállalkozók saját ötletük mellett kiállva, a cinikusokkal szembeszállva szinte nulláról óriási sikereket elérni.

Pongor-Juhász Attila
a Pongor Publishing Üzleti Bestseller Kiadó alapító tulajdonosa,
a Milliomos észjárás c. könyv társzerzője


Márkákkal foglalkozom több mint 10 éve. Mostanság éppen három közép-európai országban párhuzamosan. A korábbi magyar tapasztalatokkal együtt nagyon érdekes kép rajzolódik ki a vállalkozások történetével kapcsolatban. Engem mindenekelőtt az nyűgöz le egy nálunk fejlettebb országban, hogy milyen rengeteg kis és közepes cég van, gyakran családi tulajdonban, de mindenképpen a privát tulajdonosok erős ellenőrzése és irányítása alatt. Jó lenne, ha nálunk is sok ilyen lenne.
Autógyárat vagy mobiltelefon-társaságot nem fognak hirtelen tehetséges hazánkfiai egyhamar alapítani. Ezért én az olyan történeteket olvasom lelkes izgalommal, mint amilyenek ebben a kötetben jelennek meg. Ezek a vállalkozások és vállalkozók a magyar üzleti élet reménységei, belőlük nőhet ki egy egészségesebb gazdaság. Nagyon drukkolok nekik!

Wiszkidenszky András
Superbrands vezérigazgató 


Online marketing… kemény dió, főleg, ha az ember oktatni kívánja azt. Hogyan lehet arról évről-évre kurzust tartani, tananyagot fejleszteni, amiben egy az állandó – a változás? Hogyan lehet azt bemutatni, hogy a legtöbb siker kulcsa a korábbi tabuk áthágásából fakad? Egy módon: sikertörténetek bemutatásával, ismertetve azt, ahogyan azok művelik, akik már bizonyítottak. Krisztián, köszönet a korábbi könyvedért és mostaniért, amit hasznunkra forgathatunk! Várjuk a folytatást!

Gulyásné dr. Kerekes Rita
Miskolci Egyetem, Marketing Intézet, egyetemi docens 


A siker receptjét kutatni mindig nehéz. Különösen nehéz konzervmegoldásokat adni egy olyan hihetetlenül gyorsan fejlődő, és ezzel együtt mégis gyerekcipőben járó iparágban, mint az online üzleti vállalkozások, és egy olyan hihetetlenül gyorsan változó gazdasági közegben, mint a jelenkori.
Dunder Krisztián arra vállalkozott, hogy mégis megkeresi azokat a sikerkritériumokat, amelyek egy ilyen nehezített, kelet-európai pályán is eredményessé tesznek egy vállalatot, ötletet, üzleti modellt.
Mint az emberi erőforrások menedzsmentjében idestova 20 éve dolgozó szakember, gyorsan rávágom: hát persze, a kulcs az EMBER, tudása és tehetsége, ötletei, kitartása, így, csupa nagybetűvel.
A könyv őket mutatja meg, a megszállottól a szerencséseken át az átlagemberig, csak azért, hogy megtudjuk tőlük: a siker rajtunk múlik!

Marton Krisztina
a TELKES Vezetői Tanácsadó Iroda egyik alapítója, HR tanácsadó, coach


Már az első rész is nagyon tetszett, így nagyon vártam a következőt. Személyesen is ismerem a sztorik és a szereplők jelentős részét, mégis számos új információt nyújtott a könyv. A hasznos tapasztalatok, gondolatok, látásmódok mellett külön kiemelném, hogy inspirációt ad!!! Lelkesedés, erő és gondolatok születnek az ember fejében arról, hogy mennyi mindent tehet még meg!

Hernádi Gábor
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért közhasznú Egyesület alelnöke


Minden siker mögött óriási emberi teljesítmény és áldozat áll – amit sokszor sajnos hajlamosak vagyunk elfelejteni. A vállalkozók azok a különleges személyek, akik képesek küzdeni álmaikért és soha nem adják fel. Hazánkban is vannak ilyen kiemelkedő emberek és nagy szükség van rá, hogy közelebbről is megismerjük őket, mert a fiatalok számára hiányoznak a példaképek. Örülök, hogy e könyv lapjain nem csak az eredmény, hanem a mögötte álló ember is előtérbe kerül.

Kovács Patrik
Alapító és Elnök
Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége


Inspiráló, hogy egy szinte teljesen kifejlett piac ismert és rutinos szereplői is egyszer elkezdték valahol, végigkövetni, hogyan bukdácsoltak át a korai internet kihívásain és az üzleti világ útvesztőin, és közben mennyire emberi módon élték meg a cégeik növekedését, sikerét. Olvasva ezeket a történeteket megjön az embernek a kedve a vállalkozáshoz, és új projektek elindításához.

Dobó Mátyás
ügyvezető,
Endless Solutions Kft.


Aha! Szóval így csinálták! Tanulságos és inspiráló, de legfőképpen hiteles történetek a sikerhez vezető útról. Az ilyen sztorikból lehet a legtöbbet tanulni. Akik tudni szeretnék, hogyan csinálták, akiknek már sikerült, azoknak e könyv garantált élményt ígér.

Fülöp Zoltán
PR tanácsadó, publicitás szakértő

 

Töltsd le itt ebook formátumban a Digitális Sikertörténetek két kötetét!

Digitális Sikertörténetek 1. rész

Töltsd le Apple iPad és iOS, Mac készülékre, iTunes PC-re! Töltsd le Androidos készülékre!

Bookline | Libri | Líra | Ekönyv.hu | txtr | DIGITALBOOKS | kobo


Digitális Sikertörténetek 2. rész

Töltsd le Apple iPad és iOS, Mac készülékre, iTunes PC-re! Töltsd le Androidos készülékre!

Bookline | Libri | Líra | Ekönyv.hu | txtr | DIGITALBOOKS | kobo| nook | multimédiapláza

 

Digitális sikertörténetek iPadenre és más táblagépekre!

Ha iPaden, ekönyv olvasón vagy más elektronikus eszközön szeretnéd elolvasni a két könyvet elektronikus formában (epub, mobi), örömmel értesítünk, hogy 2014. januártól ebook formában is elérhető mindkét könyv! Ezen az oldalon be is linkeltük (ha weben nézed, az oldal tetején, ha okostelefonról, itt alább) az összes ekönyv felületet, ahol megvásárolhatod. Sok hasznos üzleti tanácsot kívánunk a könyvből!

A legjobb felhasználói élmény érdekében az oldal cookie-kat használ. Bővebben