KONVERZIÓOPTIMALIZÁLÁS ÚTMUTATÓ

Konverzióoptimalizálás

A modern marketing egyre több új eszközt szállít mindennapi munkánkba, s ez új szemléletek megszületését is jelenti. A konverzióoptimalizálás is egy ilyen szemlélet, metodika, melybe rövid betekintést nyújtunk az alábbiakban.

A konverzióoptimalizálás alapfogalmai

A legfontosabb fogalmak: Lead generation, Lead nurturing, Landing page, Sales page, Konverzió, Konverziós arány (CR), Konverzióoptimalizálás (CRO), Átkattintási arány (CTR), Célok (goals), Célcsatorna (conversion funnel, goal funnel), A/B és többváltozatos teszt, Customer Lifetime Value (CLV), Key Performace Indicator (KPI), PPC, Bounce rate, Exit rate, CPA, CTA, Performance marketing.

Hány fogalmat ismersz a fenti listából?

 

Konverzió optimalizálás útmutató

Elkészítettünk egy 28 oldalból álló letölthető útmutatót, amelyből nem csak az összes fenti fogalomat tisztázzuk, hanem a következő kérdésekre is irányt mutatunk:

 

Az útmutatót innen töltheted le:

buy

Konverzióoptimalizálás útmutató

Töltsd le most az útmutatót!

 

Konverzióoptimalizálás útmutató a Scribden:

Szeretnéd a scribd.com-on elolvasni? Megteheted, valamint további számos útmutatót találsz tőlünk itt: http://www.scribd.com/dunderhu

 

A legjobb felhasználói élmény érdekében az oldal cookie-kat használ. Bővebben