EREDMÉNYORIENTÁLT ONLINE MARKETING MEGOLDÁSOK

Online marketing

Dunder Krisztián

Dunder Krisztián

Az online marketing legtöbb területén átfogó tapasztalattal rendelkezem. 2001 óta folyamatosan dolgozom online márkák építésén, eredményorientált (konverzió növelés, lead generálás, adatbázis építés, reputáció menedzsment, személyesmárka-építés) tevékenységeken.

Korábban főállásban kollégáimmal, 2013 óta Growww Digital nevű ügynökségünkben rengeteg tapasztalatot szereztünk, milyen online projekt esetében mely online marketing eszközök működnek hatékonyan.

Hiszem, hogy nincs fekete-fehér marketing, minden komolyabb projekt egyedi megközelítést igényel, és a legjobb eredményeket átgondoltam összeállított marketing stratégia, ahhoz szorosan illesztett marketing akcióterv alapján lehet elérni.

Azt, hogy amihez értünk és amit csinálunk, bizonyítottan működik, számos – sok esetben piacvezető – referencia bizonyítja a DUNDER.HU projektekben és Growww Digital ügynökségünkben is.

Marketing stratégia, marketing terv

Középvállalatoknak segítek független tanácsadóként felépíteni online marketing tervét, felkérésre lebonyolítom a beszállítók tendereztetését, belső online marketing munkatársak kiválasztását, továbbképzését. Fontos, hogy nem mikro- és kisvállalkozásokra szakosodtam, leghatékonyabban már stabil alapokkal rendelkező (általában középvállalatok), terjeszkedni, növekedni kívánó márkák vagy piacra újonnan belépő, de kifejezetten digitális stratégiával terjeszkedni akaró cégek számára tudok igazán hatékonyan segíteni.

Konverzió növelés

A Groww Digital ügynökségünk kifejezetten konverzió növelésre, konverzióoptimalizálásra szakosodott. Számos e-kereskedelmi márka forgalmát, profitját növelte már jelentősen. Az online marketing eszközök repertoárjában kimagasló tapasztalattal rendelkezünk. Specialista szolgáltatásaink:

 Lead generálás

Számos iparágban a konverzió offline jön létre, egyszerűen abból az okból kifolyólag, hogy az értékesített termék, szolgáltatás, hozzáférés, stb. nem 100%-ban online. Ilyen esetekben az online eszközök akkor tudnak hatékonyan mérhető eredményt szállítani, ha az online jelenlét érdeklődőket gyűjt, majd egy offline sales folyamat segítségével jönnek létre a konverziók. A Hubspot nevű amerikai, digitális cég 0,3%-os benchmarkot publikált 9 000 ügyfele alapján a weboldalak lead generálási képességére. Ez a nemzetközi átlag jelenleg, ami annyit jelent, hogy 1 000 látogatóra esik 3 érdeklődő, aki pl. megadja adatait a weboldalon. Growww Digital ügynökségünk ennél az átlagnál sokkal magasabb mutatókkal rendelkezik lead generálás területen.

AJÁNDÉK: konverzióoptimalizálás útmutató

Elsőként írtam 2012 elején Magyarországon útmutatót konverzióoptimalizálás témában. A 28 oldalas, szemfelnyitó dokumentum eddig több mint 10 000 embernek segített megérteni, miért lesz kevés online „csak jelen lenni”, hogyan lehet a versenytársak közül kitűnni, hogyan lehet pozitív megtérülésű online jelenlétet kialakítani. Ez az útmutató jelenleg is elérhető, a Scribden online elolvashatod, a DUNDER.HU-ról pedig ingyenesen letöltheted.

Segíthetünk?

A megfelelő online marketing partnert mindig nehéz kiválasztani. Felelős és hosszútávú döntés, hiszen hasonlóan bizalmi kérdés, mint az, hogy milyen fejlesztőkkel, milyen belső munkatársakkal (milyen pénzügyessel :-) ) dolgozik együtt az ember. Mi, akár marketing stratégiáról, marketing tervről, akár ún. „kivitelezői” feladatokról van szó, mindig egyedileg, perszonalizáltan állunk hozzá a projektekhez.

Nem alárendelt munkatársakkal találkoznak partnereink, a key account tevékenységet is tulajdonosi szinten végezzük, az ügyfél számára egykapus megoldást biztosítunk. Ez garanciát jelent a hatékony együttműködésre, az eredmények szállítására, és egyértelműen utal arra is, hogy nem futószalagon kínáljuk megoldásainkat. Hívj vagy írj bátran, és nézzük meg az együttműködési lehetőségeket!

A legjobb felhasználói élmény érdekében az oldal cookie-kat használ. Bővebben