Az Internet Hungary 2012 konferencián a személyes márka építésének online eszközeiről tartottam előadást. A témáról viszonylag keveset hallani magyar oldalakon, és a facebook.com/DUNDER.HU oldalamon is több mint 50-en jelezték, hogy meghallgatnák az előadást, ezért készült belőle egy bővebb videó.
Azt látom, hogy mind a vállalati szférában (cégen belüli vezetők), mind a vállalkozói környezetben egyre fontosabbá válik a személyes márka. A szakmai alapok mellett egyre fontosabbá vált a láthatóság is, hiszen a digitális technológiák leegyszerűsítik a leinformálhatóságot, de a növekvő zajban egyre nehezebb igazán kitűnni.
Egy jól sikerült buli facebookos fotói vagy szisztematikusan felépített személyesmárka-jelenlét a közösségi felületeken? A tudatos karriertervezőknek és vállalkozóknak ez nem is kérdés. A videó bemutatja azokat az online eszközöket, melyekkel hatékonyan lehet a keresések találati sorrendjében (SERP) előrébb kerülni, innovatív megoldások, és eközben a HR-esek is figyelmet fordítanak rájuk.
Egy 20 perces videó nyilván nem képes a teljes személyesmárka-építő online ökoszisztémát feldolgozni (pl. a BranchOut, Talent.me, és más szolgáltatás nem szerepel az előadásban), de jó kapaszkodót nyújt azoknak, akik eddig el sem gondolkodtak azon, saját értéküket növeljék hosszútávon azzal, hogy személyes márkájukat is fejlesztik.
Ha nincs ideje a videót végignézni, tekintse meg alább a konferenciára készült rövid előadás diáit. Ha kérdése van, keressen bátran elérhetőségeinken!
Személyesmárka-építés a felhőben
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.