Apróhirdetések transzformációja a webre

  • Dunder Krisztián
  • 0 hozzászólás

Magyarország sem marad ki. Itthon persze minden lassabban történik, mint az amerikai piacon. A miértekről gyakorlatilag fölösleges sokat beszélni: a weben kereshetőek az apróhirdetések, képekkel, videókkal illusztrálható, nincsenek földrajzi korlátok, stb.

A hazai piac még alakul e területen, főként akkor, ha az ingatlan és állás szegmensekbe, vagy bizonyos niche-ekbe gondolunk bele. De erről majd egyszer részletesebben.

Az apróhirdetések átvándorlása a nyomtatott sajtóból a webre

A teljes riport innen tölthető le.

Források: NAA, PEW

Dunder Krisztián

Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.

0 hozzászólás
Szólj hozzá

A legjobb felhasználói élmény érdekében az oldal cookie-kat használ. Bővebben