Tucatjával érkeznek a karácsonyi képeslapok az inboxba, mindenki szebb jövőt remél 2011-re, a szakértők, elemzők, iparági mértékadó médiumok már jósolgatnak 2011-re. A DUNDER.HU is beszáll ebbe a körbe, de egy kicsit másképp. Nézzük, mi fog történni jövőre.
1. A hasznaltauto.hu veszi meg az Indexet és beépíti az autoalkatresz.hu alá aloldalként.
2. A hazai piackutatók továbbra is keresik a piacot. Mindeközben Jun Miyazaki, az sfportal.hu főszerkesztője leszáll a Holdra és űrkutatás.
3. A Google Magyarország Adwords-emlékművet állít az ETARGET központjával szemben az összes hazai GAP-vizsgás mellszobrával.
4. Uj Péter régi írásaiból kiállítás nyílik a Népszakadtság jóvoltából. Az iPad-es olvasók között IH-s pörköltet sorsolnak havonta.
5. Dobó Mátyás családi kötelékre hivatkozva társadalmi munkában elkészíti az Egri vár mobilalkalmazását.
6. Az ESET kifejleszt egy alkalmazást, amivel karanténba tudja helyezni az összes közösségimédia-optimalizálót (SMO-st).
7. A VirusBuster egy másikat az infotermékesekre.
8. Berényi Konrád jubilál: századszor írja le, hogy magának írja az onlinemarketing blogot.
9. Pécsi Ferenc (pollner) Médiablogja megújul. A DUNDER.HU is.
10. Újabb vállalkozó érkezik az építőiparból az online médiába: Berényi Miklós előbb az Origót, majd a CTNetworköt, végül a Világgazdaság Online-t vásárolja fel. Az új háttércég neve OCTVGLOL lesz.
11. Pár héttel később az új médiatörvény értelmében az [Origo] márka az Országos Madártani Alapítványhoz kerül.
12. Holman Endre megveszi a facebookot, kilépő oldalként beállítja az ingatlanok.hu-t, mely Európa piacvezető ingatlanportáljává válik egy hét alatt.
13. Jack Bauer Európába menekül és eltakarít minden gerillamarketingest.
14. Chuck Norris megkéri az IAB-t, hogy állíttassa vissza a Medián Webauditot hivatalos online audittá. Az IAB Hungary fej(léc)vesztve cselekszik.
15. A Gemius vigaszágon kap 100 hangszórót. Mind Genius.
16. Nem jön be a jofogas.hu a Schibstednek. Átkereszteli nyafogas.hu-vá és online panaszládaként piacvezető hungarikummá válik.
17. A Yamm! megtalálja a sikeres üzleti modellt: @zsolti rajongói hazai étteremhálózatot indítanak, a profilváltás miatt a site-ot átkeresztelik Nyamm!-ra.
18. Barczi Imre (a postr.hu vezetője) autóját újra cseréli egy arra @setalosas.
19. Novák Pétert, az [Origo] vezérigazgatóhelyettesét Laci bátyjaként tévedésből beleírják a Barátok Köztbe.
20. Varga Péter (longhand) hosszú telet jósol 2011-re.
Minthogy e weboldal jövőre fog megújulni, lájkolni egyelőre csak kézzel lehet, de kötelező. Tessék megosztani, az ajtók záródnak. Ha Ön is lát trendeket 2011-re, kéretik itt alul vagy a facebook.com/DUNDER.HU oldalon kommentelni.
Mindenkinek boldog karácsonyt és egy könnyebb, talán humorosabb 2011-es évet kívánok.
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
De ugye azért majd visszajöhetek a Holdról, ha kiástam? :)
Boldog karácsonyt, sikeres új évet! :)
csak azt ígérd meg, hogy világos háttéren lesz sötét szöveg, és nem úgy, mint most, amikor 10 percig szikrázik a szemem, ha elolvasok nálad egy bejegyzést.
Úgy lesz! ;)
Kedves Rabbit!
Meg tudlak érteni. Én úgy olvasom itt a cikkeket, hogy ha tetszik a címe egyből kijelölés és ctrl+C aztán jegyzettömb és CTRL+V.
Kvázi a dunder.hu érdekes cikkenként egy bekattintással növeli egy microsoft alkalmazás látogatottságát :-)
A trend, amit látok, hogy a linkedin erősödni fog nálunk. vagy ez is csak poén?
Kedves Szilárd, ennyire talán nem rossz a helyzet :). Anno megvásároltam ezt a sablont és nem alakítgattam túl sokat. Ígérem, idén lesz egy fehér hátterű új site :).