Ma nehéz olyan új hírportált készíteni, ami aha-élményt okoz első ránézésre. Szerintem nem is cél. A site legyen jól használható, s húzza a tartalom, ne a megjelenés. A magyar piac egyébként is túl kicsi a kísérletezésre, legalábbis büdzsé szempontból.
Az új hetivalasz.hu-t a józan ész ihlette. Nem célja az elmúlt években divatossá vált Index-konkurenciát építeni, sokkal inkább magához képest akart fejlődni. Így kapott tisztább, de mégis a kiadó arculatára emlékeztető külső jegyeket, összefűzve a ma használt hírportálelemekkel. Újdonság a közösségi oldalak megosztásainak frekventált megjelenítése.
A külső megújulás mögött a szerkesztőségben dolgozók számára az is lényeges szempont volt, hogy az új CMS képes legyen a lap előállítását támogatni, ami azért érdekes, mert csak elvétve látni a hazai piacon olyan példát, amikor a webes rendszer szolgál a lap tartalmi előkészítéséhez, s nem egy őskövület print szerkesztőségi rendszer. Az új hetivalasz.hu támogatja a kiadóhoz tartozó konferenciák, kiadványok megjelenését is.
Az önállósodó on-line szerkesztőség hat főre bővül a közeli jövőben Dévényi István on-line felelős szerkesztő vezetésével, a bővítés az online-only tartalmak gyártását/publikálását is segíti. Az aktuális lap tartalma ajánlók formájában kerül a webre, illetve az on-line szerkesztőség kap a lap munkatársaitól is kész cikkeket.
A site-ot a Netrix újította meg (designerük ízlését dicséri a külső), míg a kiadó webes jövőjéről, a hetivalasz.hu ergonómiájáról, az egyes funkciókról és a reális on-line marketing eszközökről szóló „halálos ítéleteket” Bánhegyi Zsófia lapigazgató-helyettes, Dévényi István és én hoztuk meg.
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.