Az FMCG piac belülről nekünk, médiásoknak egy picit idegen. Pont ezért sokan nem is tudjuk, hogy létezik egy a saját területén piacvezető szaklap Trade Magazin néven (23 000 példány, évente tízszer jelenik meg), s tartozott ehhez egy elég nehézkesen használható, elavult online jelenlét is. Egészen máig, ugyanis hat hónap munka után teljesen megújult a www.trademagazin.hu portál.
Már a régi oldalon is naponta frissülő tartalom fogadta a látogatót, lehetett lapozgatni a korábbi lapszámok digitális változatát, konferencia prezentációkat lehetett letölteni, de használhatóságában, fókuszáltságában, keresőoptimalizáltságában évekkel ezelőtti állapotokat tükrözött (nem véletlen, hisz a lecserélt portál több mint három éve készült).
A kiadó tulajdonosával átvilágítottuk a korábbi FMCG portált, rögzítettük annak előnyeit-hátrányait, s egy ár-érték arányban optimális webes fejlesztés mellett döntöttünk: az alapokat WordPress nyílt forráskódú portálmotorral, az egyedi igényeket pedig hozzá kapcsolódó egyedi fejlesztésekkel oldottuk meg. A site a funkciókhoz igazodóan teljesen egyedi designt kapott, amit Hermann Zsuzsanna menedzser-főszerkesztő és általam közösen megálmodott wireframe-ek alapján a Café Design munkatársa, Berki Péter rajzolt meg. A fejlesztéseket a H2Online ügynökség végezte.
Egy újszülöttnek minden website új, éppen ezért lejjeb összehasonlítható a régi és az új portál nyitóoldala is. A szemmel látható különbség a következő néhány új funkció, megoldás:
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.