Idén is lesz Keresőmarketing Nap, jövő szerdán. A programban a PPC témák mellett idén komoly szerepet kapnak a magyar keresők és a keresőoptimalizálás. Én is előadok, egy esettanulmányt viszek magammal. Néhány info erről.
Pár hete egy szakmai közösséggel együttműködve egy regisztrációs kampányt indítottunk az utinformaciok.hu címen. A domain alatt egy főként közösségi alapokon épülő, traffipax- és dugóinfókat megjelenítő site lesz. A kezdeményezés egy tipikusan alulról építkező valami. Aki most regisztrál, az egyelőre egy gyűjteményt tölthet le pdf formában az autózáshoz szükséges hasznos infókkal.
Az elmúlt hetekben kipróbáltuk a szöveges hirdetéseket, a statikus és beírómezős flash bannereket, a cikk és a PR cikk formátumot, hírlevelet, s a PPC hirdetéseket is. Hogy miként alakul látogatottsági és konverzió szempontból ezek rangsora, még én sem tudom pontosan, mivel a lehető legfrissebb adatokból készül a prezentáció jövő hét elején. Addig is lehet rajta gondolkodni és tippelni :).
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.