Hatékonyságnövelés a weben

  • Dunder Krisztián
  • 0 hozzászólás

Bár a közösségi média és a mobil az új fókusz, a 27 Milliárdos online bevétel és a 130 Milliárd fölötti e-kereskedelmi forgalom is megérdemli, hogy törődjünk vele. Éppen ezért állítottam össze örömmel a Médiapiac 2011 konferenciára egy rövid prezentációt, mely a tartalomszolgáltatók és e-kereskedők számára is hasznos lehet.

Amikor az előadásra készültem, nem tudtam eldönteni, mely eszközöket mutassam be, vagy hanyagoljam, hiszen több száz kisebb-nagyobb tool áll rendelkezésre (ingyen!) a weben, melyekkel vagy az információ szerzést, vagy azok monitorozását segíthetjük. Ugyanez a helyzet az e-kereskedelemmel, számos eszköz segíti a piac monitorozását a keresésektől a felhasználói szokások megismerésén át a számukra történő személyre szabott ajánlatok megjelenítéséig.

Hatékonyságnövelés: webáruházak és portálok

Az alábbi prezentáció az alapvető useroldali problémákat feszegeti, bemutatja a legfontosabb monitorozó eszközöket (ez utóbbiakat főként ízelítő formájában, hiszen lehetetlen lenne egy prezentációban és 20 percben ennél többet), illetve olyan eszközöket is megmutat, melyek használatával kosárérték vagy olvasói figyelem növelhető.

Hatékonyságnövelés a weben – DUNDER.HU

Dunder Krisztián

Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.

0 hozzászólás
Szólj hozzá

A legjobb felhasználói élmény érdekében az oldal cookie-kat használ. Bővebben