Korábban sokat foglalkoztam azzal, hogyan teljesítenek a hazai blogok, milyen látogatottságot érnek el az ismert bloggerek írásaik révén. Meg is kérdeztem Őket mindig, és rendre választ is kaptam. Saját site-om simítgatására viszont több okból sem fordítottam komolyabb figyelmet, egészen tavaly őszig. A nem túl magas intenzitás és nem túl velős írások ellenére is kb. hatezren találkoztak a DUNDER.HU-val. Számok a transzparencia jegyében.
Az alábbi adatokat a Google Analyticsből bányásztam ki. Az adatok a teljes 2009-es évre vonatkoznak, de mivel a site-tal csak október-december távlatában foglalkoztam, nyugodtan tekinthetőek az utolsó három hónap eredményének. Ez alapján a 6 000 egyedi látogató 8 042 látogatására vonatkozó részletek a következőképpen alakultak (a látogatottsági adatok nem tartalmazzák azokat, akik RSS-ben olvassák a DUNDER.HU írásait):
Tanulságos, hogy egy jól konfigurált ingyenes motorral/template-tel, néhány pluginnal, valamint jól megválasztott/fogalmazott bejegyzésekkel ilyen eredményeket lehet elérni. A szilveszteri Page Rank frissítés révén életében először PR értékeket is kapott a site.
Nyilván távol állnak ezek az eredmények egy napi frissítésű, mélyebb agytekervényeket megmozgató írásokkal rendelkező oldaltól, de arra feltétlen jók, hogy érezze az ember, érdemes írni. Szívesen látnám más (szakmabeli) oldalak hasonlóan nyíltan megosztott adatait.
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
Néhány Firefoxos látogatás tőlem volt :) Kíváncsi vagyok, ennek a postnak mennyi látogatása lesz. És szerintem a Facebook azért segített idecipelni az embereket :)
Gratulálok, csak így tovább! Örülök, hogy kicsit mi is hozzájárulhattunk a sikerhez. ;)
Hajrá! A külső linkek sokat segítenek:)
http://www.brandtrend.hu/hir/3567/megujult_a_hetivalasz_hu.html
http://www.brandtrend.hu/hir/3317/berci_valasza_vatera_veranak.html