A facebook körül forog a világ. Az Egyesült Államok internetezői több mint 500 Milliárd percet töltenek rajta egy hónapban, az USA online display piacára betört és tarol, bár árbevétele még nagyságrendekkel a Google alatt található. Jöhet az fcommerce, a social web, mi, internetezők pedig csak kapkodjuk a fejünket az új szolgáltatások és azok állandó változásai kapcsán.
Nem hiszem, hogy lenne a Földön, aki tudja, mi lesz a közösségi médiával, a közösségi vásárlással, a tartalomfogyasztás átalakulásával. Legutóbbi előadásomban azt mutattam be, egyáltalán hogy jutottunk el idáig, hogy alakult ki a Wikibranding koncepció, s mit nyernek a felhasználók a közösségi média térnyerésével, a facebook „beléptetőrendszerrel”, az egyes szolgáltatások (tripadvisor, yelp) facebookos integrációjával.
Hogyan lehet felismerni, hogy egy digitális vállalkozás sikerre van ítélve vagy biztos bukás? Egy többször kipróbált, működő recept Valner Szabolcstól. Exkluzív interjú!
Tanácsadó és a Growww Digital digitális marketing ügynökség társalapítója. Rendszeres konferencia előadó, a Digitális sikertörténetek 1-2. szerzője.